Saturday, August 3, 2013

Cuba-cuba buat kraftangan lah pula...

Entah macam mana tiba - tiba pula aku terfikir nak buat kraftangan kertas.
Jadi aku cuba cari info tentang krafttangan kertas di internet.Nampaknya
memang banyak juga blog yang tunjuk cara buat kraftangan kertas tu.

Yang aku cari adalah kraftangan daripada kertas surat khabar memandangkan
di tempat kerja aku ni banyak juga kertas surat khabar yang di langgan tiap hari.
Kalau dibuang saja pun sayang juga,dari itu timbul idea nak buat kraftangan ni.

Berdasarkan tunjuk ajar di internet tu aku cuba lah buat
kraftangan dari surat khabar lama.
Berdasarkan apa yang aku pelajari dari internet dan buat sedikit pengubahsuaian dan
sedikit idea kreatif ,beginilah apa yang aku hasilkan hehe...









































































































































Mula mula memang nak cuba-cuba saja tapi lama-lama rasa 
seronok pula .Nampaknya,itu saja yang aku dah  buat setakat ini.
Aku akan fikirkan apa lagi yang akan aku buat lepas ni..













No comments:

Post a Comment