Tuesday, May 1, 2012

Kaul Mukah 2012.(bhg 2).

Tahun ini saya tak ikut sangat program yang berlangsung ketika Pesta Kaul Mukah 2012 ni.
Saya sempat berjalan-jalan di tapak Kaul pada hari perasmian tu  saja..tapi saya pergi selepas
upacara perasmian berlangsung.Bukan apa,malas nak pergi waktu orang terlalu ramai..parking pun susah.

Ok..inilah gambar-gambar yang sempat saya ambil ketika berjalan jalan tu.
Sekadar berkongsi..tengoklah sapa  yang termasuk dalam gambar tu haha..
Kualiti gambar memang tak bagus sebab saya guna handphone murah je..hehe..
Jommmmm.....





























Pertandingan Mr&Miss Jerd..(Jerd = Kuat)


Makan 'siet'









Itu sajalah gambar yang sempat saya rakamkan..
Mungkin kena beli kamera yang lebih baik lagi nanti hehe..
Ok...nak keluar dulu....

No comments:

Post a Comment