Monday, January 11, 2010

AKu Kemalangan..

Malang tak berbau..hari ni tadi kami baru terlibat dengan kemalangan kereta tanpa melibatkan kenderaan lain(self accident). Namun syukur jugalah kerana kami tidak mengalami kecederaan teruk..
Kereta yang kami naiki terbalik sekali dan tergelincir di tepi jalan.


Kejadian bermula apabila aku cuba mengelak daripada terlanggar kereta myvi yang sedikit masuk ke lorong jalan sebelah kami berada kerana ada kereta yang parking ditepi jalan tersebut.


Dalam aku cuba mengelak tu,entah macamana sebelah tayar kereta kami tergelincir di tepi jalan dan apabila aku cuba naikkan kereta semula atas jalan aku mulai hilang kawalan stering dan tergelincir semula serta terbalik.
Beginilah keadaan kereta tersebut selepas kemalangan tu..




Oklah setakat ni,esok kena pergi balai polis buat laporan untuk
claim insurans pula. ...Perkara lain kena fikir kemudian,maklumlah aku guna kereta orang..










No comments:

Post a Comment