Thursday, May 21, 2009

Banjir Di Dalat.

Pada awal tahun 2009 yang lepas,Dalat telah dilanda banjir iaitu antara bulan Januari dan Februari yang lalu.Tempat kediaman kami juga telah ditenggelami air.Ini disebabkan kami tinggal ditingkat paling bawah daripada 3 tingkat bangunan tersebut.

Saya sempat mengambil gambar masa banjir tersebut sebagai kenangan.Gambar tersebut diambil pada 12 Jan dan 29 Jan yang lepas sebelum saya pulang ke kampung.Kami dilanda banjir 2 kali dalam bulan tersebut.Di bawah ini adalah beberapa gambar yang saya rakamkan.


Ini jalan di kampung Brunei iaitu jalan yang menghubungkan beberapa kampung termasuk kampung saya dengan Pekan Dalat.



Tempat letak kereta awam .


Tempat letak kereta depan tempat kediaman kami yang ditenggelami air.


Pejabat Daerah Dalat.



Aku tinggal di sini.....

Keadaan Dalam Rumah...


Jalan Ke SMK Dalat dan Balai Polis....


Ni motor aku ..terpaksa letak dalam rumah....
Itulah sebahagian daripada gambar yang aku rakamkan masa banjir dulu......









No comments:

Post a Comment