Friday, April 6, 2012

Salam Hujung Minggu.

Hujung minggu ni agak panjang sikit cuti.....
Maksud aku boleh seharian lepak di rumah...hari lain aku waktu  malam saja berada di rumah. 
Kerja berulangalik dari rumah sejauh kira kira 120 km tiap hari ni 
meletihkan juga.

Kalau kena hujan dalam perjalanan lagilah teruk..
Nak buat macam mana dah kena cari makan...
itupun tak lah cukup juga.
Kalau nak sewa rumah memang lagilah tak cukup..

Nasiblah orang tua ada rumah sendiri..
boleh tumpang percuma..hehe..
Maksudnya tak bayar sewa la tu...

Sebenarnya hari ni aku 
tak tau nak tulis apa..
Aku rasa kosong dan bosan je ni..
Macam ada yang kurang...adalah tu..selepas bawa update blog ni 
dah rasa ok sikit hehe..

Oklah..terima kasih kepada pelawat 
yang datang ke blog aku yang entah apa-apa ni..haha..
Aku tak pandai lah nak tulis bagus bagus..
Jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment