Saturday, August 15, 2009

Aku Dan Blog..

Nampaknya hari ni aku banyak masa terluang..maklumlah aku kat kampung masa ni.
Aku ambil masa ni ntuk berehat sepenuhnya.Aku tak pergi kemana-mana...cuma aku banyak habiskan masa melayari internet dan membaca blog-blog yang jadi follower aku dan blog yang terdapat dalam list follower aku tu..Kira banyak jugalah tu.


Terima kasih kepada yang jadi rakan blogger (follower) aku...Aku bukanlah pandai sangat dalam berblog ni dan aku masih belajar lagi..Baru-baru ni aku terfikir untuk meletakkan entri dalam beberapa kategori khas supaya lebih mudah bagi yang ingin membaca.Tu pun kalau ada yang nak baca hehe..sebenarnya lebih mudah bagiku juga.Aku dah pun buat..

Blog ni aku buat untuk suka-suka je sambil belajar dan juga sekadar sebagai catatan tentang aktiviti yang ku buat dan kadang-kadang tentang pengalaman dan apa yang terbuku di hati..Untuk itu aku telah cuba membahagikan entri mengikut kategori yang aku fikirkan sesuai..

Tentang komputer ni pun aku baru-baru ni juga belajar.Aku tak pernah ambil mana-mana pelajaran komputer di sekolah atau mana-mana sekolah komputer.

Semuanya aku belajar sendiri dan dari kawan-kawan yang sudi berkongsi ilmu tu..
termasuk dari punca di internet.
Setakat ni oklah juga..dah boleh memformat semula komputer sendiri.
Taklah perlu nak pergi kedai komputer kalau setakat masih boleh buat sendiri..jimatlah juga duit sikit kan..

Ada juga aku terfikir nak buat blog baru di mana aku boleh meletakkan karya kreatif seperti puisi atau cerita-cerita pendek..tapi aku takut pula kekeringan idea..jadi aku fikir lebih baik aku letakkan dalam kategori sendiri dalam blog yang sama.Aku akan fikirkan tentang itu dan aku akan tambah bila aku dah buat nanti..

Rasanya cukuplah setakat ni..cerita panjang-panjang pun bosan pula nanti.









No comments:

Post a Comment