Monday, August 17, 2009

"Yahoo messenger encounted a problem and needs to close....."


Arrghhh...asyik-asyik cakap "yahoo messenger encounted a problem and needs to
close.We are sorry for the inconvenience....". Lebih kurang macam tu lah ayat yang
tertulis bila je aku on yahoo messenger ku. Kalau dah macam tu kena tutup la tu.,sampai 2..3
kali baru dapat pakai ym tu...


Macam-macam masalah ..kadang-kadang bila buka Internet explorer dia cakap "internet explorer encounted a problem and needs to close......." plak.


Baru-baru ni aku dah format laptop ni..jalan dah ok.Tu pula jadi masalah...

Sebenarnya semalam aku dah uninstall ym aku tu kerana masalah tu...dan passang balik hari ni.
tapi bila dah selesai pasang dan aku start balik ..masih timbul masalah tu..


Nak kena format lagi agaknya..



Apa-apa pun..cuba repair windows dulu...







No comments:

Post a Comment