Tuesday, August 25, 2009

Bosannn....

Entah kenapa hari ni aku rasa amat bosan...dan aku rasa mood aku tak baik...
Bukan saja hari ni..sebenarnya dah beberapa hari ini mood aku tak baik.
Kadang-kadang aku rasa bosan..
Kadang-kadang aku bingung dan tak tau apa nak buat..

Aku buka ym aku tapi takde sapa online...
Yang ada pun bukan nak balas msj aku...terpaksalah aku delete aja contact tu..
Yalah..kenapa harus simpan kalau kita msj beberapa kali takde balas
tak naklah tu..kan..

Akhir-akhir ni banyak yang perlu aku fikirkan...
Lebih kurang 2 bulan lepas aku putus dengan gf..
Tapi aku masih teringat lagi kat dia..
Maklumlah belum dapat ganti..

Baru-baru ini masalah anakbuah aku pula perlu aku fikirkan.
Masalah peribadi ...pening juga dibuatnya..
Entahlah..aku harap semuanya berlalu dengan baik..
dan hari-hari ku akan ceria..

No comments:

Post a Comment