Friday, June 12, 2009

Minda

Hari ini aku tak tau nak tulis apa.Kepala aku rasa kosong je.
Entahlah,macam-macam yang terfikir di kepala ni...semuanya masalah je.Belum lagi sampai pertengahan bulan lagi tapi belanja tinggal sikit je lagi.Kena jimat paras maksimum ni..

Hari ni tak banyak kerja..duduk je kat pejabat ni ..
Kerana terlalu banyak masa kat opis ni aku cuba update blog aku tapi takde apa nak ditulis.
Maklumlah kepala aku kosong je..mungkin sebab lagi ingat perkara 2 hari lalu.

Aku gaduh ngan awek ku,hari ni dia sms tapi tak marah-marah lagi..
Cuma ,katanya nak pulang ke kampung di Selangor nak jaga nenek dan datuknya.
Cukuplah,aku tak nak cerita banyak tentang itu..

Kebanyakkan masa aku hari ni aku guna untuk edit blog aku,tukar templat dan masukkan ruang iklan.Belajar je,banyak kali buat pun tak betul.Peningnya tapi sekurangnya dapat juga kurangkan tekanan.Oklah,ada kerja sikit...

No comments:

Post a Comment