Wednesday, June 24, 2009

Lepak kat ofis je...

Beberapa hari ni aku tak pergi mana mana,lepak je kt ofis ni.Takde apa sangat kerja nak buat. Sambil tu sempat pula aku online chat dengan kawan-kawan.Nak release tension lah konon.
Kadang kadang tu pening juga kepala ni...line ni slow semacam je.

Beberapa hari ni juga aku tak sentuh blog aku..ni baru nak update sedikit.
Kadang-kadang bila aku baca semula apa yang aku tulis tu ,aku rasa tak suka plak .....
Oleh itu ,jangan plak heran bila tengok ada je yang hilang..Biarlah aku simpan sendiri...
Kalau yang sempat baca tu..taulah..tapi rasanya takde sangat yang baca tu.

Hari ni nampaknya cuaca tak berapa baik..badan aku pun rasa sedikit demam.
Harap-harap jangan kena hujan bila pulang nanti..maklum je pakai motor.
Makan tengah hari pun lewat maklumlah hujan je..
Tapi dalam pada tu sempat juga chat lagi.Terima kasih kepada yang sudi teman kan aku chat tu.



Ni lah ofis kami...dalam dan luar..




Minggu lepas aku pergi balingian bersama seorang IK dan beberapa Ik pelatih.
Kononnya nak bagi latihan praktikal kat pelatih tu..
Mereka buat larva surveillance dan cara penggunaan mesin fogging iaitu bagaimana nak mengendalikan mesin dan penyelenggaraan.

Aku terlibat mengajar mereka buat semburan asap dan cara mengendalikan mesin fogging tu.
Mereka memberikan kerjasama yang baik juga. Semua mereka telah cuba membuat semburan tu..boleh tahan.
Kat bawah ni aku ada gambar yang sempat aku rakam kan..masa fogging tu.







Rasanya tu aja yang aku nak tulis hari ini.
















No comments:

Post a Comment