Thursday, June 25, 2009

Kadang kadang aku rasa hidup ini tak akan berubah....

Kadang kadang aku rasa hidup ini memang tak akan berubah ..walau pun aku telah cuba sedaya upaya untuk membuat yang terbaik,namun aku masih tak mampu.
Banyak orang perkatakan nasib anda akan berubah jika anda benar benar berusaha..betul kah?


Tapi bagi ku segalanya masih seperti biasa,malah lebih teruk plak.
Kadang kadang aku bagai tak mampu nak berfikir.......
Mungkin kerana otak aku dah terlalu banyak bahan yang perlu di proses...macam RAM komputer tu.Semakin banyak fail atau program beroperasi semakin perlahan perjalanan komputer tu.



Banyak perkara yang aku fikir kebelakangan ini,dan tambah lagi aku terpaksa putus dengan awek aku..entah dapatkah tak pengganti tu ...haiii..
Mungkin dah memang nasib aku atau apa saja perkataan yang sewaktu dengannya.


Rasanya otak aku beberapa hari ni macam tak dapat nak proses apa apa..
Rasanya macam dah tepu je kotak fikiran ku..waktu macam ni pandangan ku macam kabur aja rasanya. Hah...apa apa aja berlaku kat aku ni..mungkin ini yang dikatakan stress tu..Mujurlah aku ada kawan dengan chat online tu..kalau tak parah juga rasanya..uuiiiiii....
Ada kawan dengan cerita,borak borak dapatlah kurangkan tekanan sikit.
Untung juga aku ada adik adik angkat yang sentiasa mendengar dan bercerita dengan aku bila masa macam tu..terima kasih adik.....dan kawan kawan...
Semoga hari hari yang akan datang semakin ceria .....

No comments:

Post a Comment