Thursday, July 30, 2009

Cerita kosong je..



Menara Pehin..aku ambil gambar sambil jogging..

Beberapa hari ni tak banyak aktiviti yang aku lakukan..Cuma petang petang tu aku pergi jogging kat Dataran Pehin tu,baru 2 hari aku turun jogging tu.Bangun pagi tu rasanya kaki ni sakit sakit,maklumlah dah lebih setahun rasanya aku tak pergi jogging atau pergi bermain untuk keluarkan peluh.Petang ni mungkin nak pergi lagi..

Semalam juga chief bawa aku ikut mereka pergi buat ceramah Influenza A (H1N1) kat SK Kampung seberang.Aku ikut je ,duduk pejabat pun aku bukan ada kerja sangat nak buat selain online layari internet ...Aku dengar lepas ni nak buat ceramah kat sekolah di Penipah dan Penakub pula...


Pemandangan senja sungai depan rumah aku...

Hujung minggu lepas aku pulang kampung seperti biasa..duduk rumah je.
Banyak masa aku guna untuk rehat kat rumah dan kadang kadang aku online guna broadband celcom..guna hp dan Kad sim celcom aku ni je cuma line dia tak berapa baik,asyik putus je.Maklumlah guna prepaid RM20 semiggu tu..

Hari ini aku tak pergi mana-mana,keja kat ofis ni je.Buat apa-apa yang patut.
Lepas ni aku pun tak tau nak buat apa lagi..Oklah,rasanya perut ni dah lapar.
Tak nak cakap banyak,buat bosan je..lain kali cerita lagi.Bye.






No comments:

Post a Comment